Орієнтовний алгоритм проведення заняття з позиції особистісно-орієнтованого навчання
Опубліковано 29 Січень, 2014 - 12:34 користувачем editor
Орієнтовний алгоритм
проведення заняття з позиції особистісно-орієнтованого навчання
- інтригуючий початок заняття;
- проблемні запитання;
- словникова робота;
- моделювання життєвих ситуацій за допомогою гридіяльності, ігрових прийомів;
- створення ситуації успіху;
- педагогічна підтримка з боку дорослого;
- застосування отриманої інформації, знань, умінь, навичок у практичній діяльності (переважає розвивальна, дослідницько- пошукова);
- створення ситуації взаємодопомоги;
- позитивний фон (емоційна атмосфера, психоемоційний комфорт);
- ігрові сюрпризи, моменти (протягом всього заняття).
Категорія: