На допомогу вихователю

День без іграшок, або Як оптимізувати ігрове середовище

Як створити умови для вільної гри дітей? І чи  так уже це необхідно? Як подолати сучасну тенденцію захаращення простору дошкільників «розвивальною продукцією» і зробити ігрове середовище справді корисних для їхнього  розвитку? Яку кількість іграшок слід вважати достатньою і що робити з рештою?

КОНСУЛЬТАЦІЯ «Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників через емоційно-чуттєве пізнання довкілля»

 

 

 Майбутнє країни і планети загалом великою мірою залежить від сформованості в нового покоління екологічної свідомості, щирої й діяльної любові до природи.

 

 

 

 

 

«Інноваційні лайфхаки для розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників»

 

Розвиток мовлення дошкільників засобами художньої літератури

 

Художня  література  в освітньому процесі

Дитина…Художня література…Дитяча книжка… Художня література – невичерпне джерело мудрості, знань, духовності, краси художнього слова для розвитку дитини дошкільного віку.

ЯК ВИХОВУВАТИ КРЕАТИВНУ ОСОБИСТІСТЬ

 

 

 

ЯК ВИХОВУВАТИ КРЕАТИВНУ ОСОБИСТІСТЬ

Усі ми прагнемо якнайкраще підготувати малят до дорослого життя. Однією з важливих передумов успішної реалізації в нашому непростому світі нині визнано розвиток креативності.

 

 

 

П′ять помилок педагогів під час колективних переглядів: як уникнути

 

 

Консультація для педагогів

 

«Народна математика дошкільникам. Народні казки та «Математичні казочки»

 

 

 

Консультація «Метод проєктів як важливий освітній інструмент»

 

Метод проєктів можна представити як спосіб організації педагогічного процесу, заснований на взаємодії педагога і вихованця, спосіб взаємодії з навколишнім середовищем, поетапна практична діяльність по досягненню поставленої мети.

«Впроваджуємо Базовий компонент через проєктну діяльність»

 

 

 

Скажи мені - і я забуду,

покажи мені - і я запам'ятаю,

Сторінки