На допомогу вихователю

Моторне планування у роботі з дошкільниками, які мають порушення мовлення

Моторне планування у роботі з дошкільниками,

 які мають порушення мовлення

Головне завдання дошкільної освіти — виховати особистість, у якої сформовано дитячий світогляд, упевненість у собі, почуття власної гідності, емоційну сприйнятливість та вольові риси характеру. Дефіцит моторного планування – загальна проблема більшості дітей з різними порушеннями в розвитку, труднощами в навчанні та в адаптації, із затримкою мовленнєвого розвитку та загальним недорозвиненням мовлення.

Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку: основні завдання та шляхи їх реалізації

Формування лідерський якостей у старших дошкільників як складової соціально-громадянської компетентності

Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри

Створюємо ціннісно орієнтоване освітнє середовище в закладі дошкільної освіти

Складні часи завжди спонукають людей до переосмислення справді значущих речей. Сьогодні, виборюючи беззаперечні цінності життя і свободи, українське суспільство вибудовує для себе оновлену ціннісну систему. І психологічне благополуччя дітей – одна з важливих координат у ній.  

День без іграшок, або Як оптимізувати ігрове середовище

Як створити умови для вільної гри дітей? І чи  так уже це необхідно? Як подолати сучасну тенденцію захаращення простору дошкільників «розвивальною продукцією» і зробити ігрове середовище справді корисних для їхнього  розвитку? Яку кількість іграшок слід вважати достатньою і що робити з рештою?

КОНСУЛЬТАЦІЯ «Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників через емоційно-чуттєве пізнання довкілля»

 

 

 Майбутнє країни і планети загалом великою мірою залежить від сформованості в нового покоління екологічної свідомості, щирої й діяльної любові до природи.

 

 

 

 

 

«Інноваційні лайфхаки для розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників»

 

Розвиток мовлення дошкільників засобами художньої літератури

 

Художня  література  в освітньому процесі

Дитина…Художня література…Дитяча книжка… Художня література – невичерпне джерело мудрості, знань, духовності, краси художнього слова для розвитку дитини дошкільного віку.

Сторінки