На допомогу вихователю

Нетрадиційні техніки малювання — стимул до творчості

 

Для дитини дошкільного віку малювання - це захопливий світ яскравих, дивовижних образів. Створені дітьми малюнки вражають дорослих своєю безпосередністю, оригінальністю, бурхливістю фантазії. Особливий інтерес викликають у дошкільників нетрадиційні техніки малювання. Адже процес творчості за допомогою нетрадиційних інструментів - зовсім не складний, нагадує цікаву гру, а результат його - завжди позитивний незалежно від здібностей та обдарувань дитини.

 

ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ – НОВИЙ НАПРЯМ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ

 

Поняття сталого розвитку

Освіта для сталого розвитку в дії

 

 

Нині нікого не потрібно переконувати в тому, що збереження довкілля є найгострішою, невідкладною, всеосяжною проблемою людського розвитку.

На побутовому рівні всі ми добре розуміємо, якої шкоди може завдати безвідповідальна, беззастережна й насильницька діяльність людини щодо природи.

Неконтрольовані зміни довкілля ставлять під питання саму можливість подальшого існування людини, людства, природи в теперішніх формах.

Методичні рекомендації для вихователя, який організовує екскурсію у природу

 

 

Навчальні екскурсії в природу дають змогу організувати спостереження та вивчення різноманітних предметів і явищ у природних умовах. Це важлива форма роботи з дошкільнятами і має використовуватись в практиці роботи ДНЗ. Екскурсії в природу роблять життя дітей цікавішим, допомагають ліпше зорієнтуватися в довкіллі: у лісі, біля річки, на луці, в парку чи сквері, на ставку тощо.

В похід - разом з батьками

 

Із року в рік все популярнішим у дошкільних навчальних закладах стає сімейний туризм. Добре продумані й організовані туристичні походи розширюють горизонти знань дошкільників, сповнюють і дітей, і дорослих радісними емоціями від спілкування з природою та одне з одним. 

 

 

Форми роботи з батьками

 

Індивідуальні

 

Мета: Обмін думками з певних питань;  Досягнення єдиної точки зору; Допомого батькам;

 

1. Бесіди (зранку, увечері, планові, непланові).

2. Консультації (усні, письмові).

3. Індивідуальні пам’ятки (після бесід, консультацій, відвідувань сім’ї).

4. Папки пересувки.

5. Відвідування сім’ї.

Колективні творчі ігри як засіб соціалізації дошкільників

 

Проблема формування соціальної зрілості у дітей дошкільного віку є актуальною завжди. Адже на них невдовзі чекає перехід до іншої, незвичної соціальної позиції. Аби підвищити у вихованців рівень соціальної зрілості, педагогам доцільно використовувати колективні творчі ігри різних видів

 

Поради вихователю: "Оперативне реагування на прояви агресії в поведінці дошкільника"

 

Пам’ятка для вихователя

                      «Негативні ознаки заняття проведеного

                  без творчості» 

                   або  

Сторінки