На допомогу вихователю
Педрада №1
Опубліковано 16 Жовтень, 2024 - 17:09 користувачем admin
День без іграшок, або Як оптимізувати ігрове середовище
Опубліковано 16 Жовтень, 2024 - 12:05 користувачем adminЯк створити умови для вільної гри дітей? І чи так уже це необхідно? Як подолати сучасну тенденцію захаращення простору дошкільників «розвивальною продукцією» і зробити ігрове середовище справді корисних для їхнього розвитку? Яку кількість іграшок слід вважати достатньою і що робити з рештою?
КОНСУЛЬТАЦІЯ «Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників через емоційно-чуттєве пізнання довкілля»
Опубліковано 1 Березень, 2024 - 14:13 користувачем editor
Майбутнє країни і планети загалом великою мірою залежить від сформованості в нового покоління екологічної свідомості, щирої й діяльної любові до природи.
«Інноваційні лайфхаки для розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників»
Опубліковано 28 Листопад, 2023 - 13:11 користувачем editor
Розвиток мовлення дошкільників засобами художньої літератури
Опубліковано 27 Вересень, 2023 - 12:53 користувачем editor
Художня література в освітньому процесі
Дитина…Художня література…Дитяча книжка… Художня література – невичерпне джерело мудрості, знань, духовності, краси художнього слова для розвитку дитини дошкільного віку.
ЯК ВИХОВУВАТИ КРЕАТИВНУ ОСОБИСТІСТЬ
Опубліковано 28 Квітень, 2023 - 16:35 користувачем editor
ЯК ВИХОВУВАТИ КРЕАТИВНУ ОСОБИСТІСТЬ
Усі ми прагнемо якнайкраще підготувати малят до дорослого життя. Однією з важливих передумов успішної реалізації в нашому непростому світі нині визнано розвиток креативності.
П′ять помилок педагогів під час колективних переглядів: як уникнути
Опубліковано 13 Квітень, 2023 - 15:22 користувачем editor
Консультація для педагогів
Опубліковано 30 Січень, 2023 - 10:29 користувачем admin
«Народна математика дошкільникам. Народні казки та «Математичні казочки»
Консультація «Метод проєктів як важливий освітній інструмент»
Опубліковано 19 Листопад, 2021 - 13:23 користувачем admin
Метод проєктів можна представити як спосіб організації педагогічного процесу, заснований на взаємодії педагога і вихованця, спосіб взаємодії з навколишнім середовищем, поетапна практична діяльність по досягненню поставленої мети.
«Впроваджуємо Базовий компонент через проєктну діяльність»
Опубліковано 18 Листопад, 2021 - 16:55 користувачем admin
Скажи мені - і я забуду,
покажи мені - і я запам'ятаю,