На допомогу вихователю
Моторне планування у роботі з дошкільниками, які мають порушення мовлення
Опубліковано 13 Березень, 2025 - 09:39 користувачем adminМоторне планування у роботі з дошкільниками,
які мають порушення мовлення
Головне завдання дошкільної освіти — виховати особистість, у якої сформовано дитячий світогляд, упевненість у собі, почуття власної гідності, емоційну сприйнятливість та вольові риси характеру. Дефіцит моторного планування – загальна проблема більшості дітей з різними порушеннями в розвитку, труднощами в навчанні та в адаптації, із затримкою мовленнєвого розвитку та загальним недорозвиненням мовлення.
«ГОРОД НА ПІДВІКОННІ - ДЛЯ ЧОГО ВІН ПОТРІБЕН В ДИТЯЧОМУ САДОЧКУ?»
Опубліковано 4 Березень, 2025 - 09:31 користувачем adminФормування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку: основні завдання та шляхи їх реалізації
Опубліковано 18 Листопад, 2024 - 10:22 користувачем adminФормування лідерський якостей у старших дошкільників як складової соціально-громадянської компетентності
Опубліковано 18 Листопад, 2024 - 09:57 користувачем adminФормування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку засобами сюжетно-рольової гри
Опубліковано 11 Листопад, 2024 - 14:15 користувачем adminСтворюємо ціннісно орієнтоване освітнє середовище в закладі дошкільної освіти
Опубліковано 31 Жовтень, 2024 - 12:34 користувачем adminСкладні часи завжди спонукають людей до переосмислення справді значущих речей. Сьогодні, виборюючи беззаперечні цінності життя і свободи, українське суспільство вибудовує для себе оновлену ціннісну систему. І психологічне благополуччя дітей – одна з важливих координат у ній.
День без іграшок, або Як оптимізувати ігрове середовище
Опубліковано 16 Жовтень, 2024 - 12:05 користувачем adminЯк створити умови для вільної гри дітей? І чи так уже це необхідно? Як подолати сучасну тенденцію захаращення простору дошкільників «розвивальною продукцією» і зробити ігрове середовище справді корисних для їхнього розвитку? Яку кількість іграшок слід вважати достатньою і що робити з рештою?
КОНСУЛЬТАЦІЯ «Формування природничо-екологічної компетентності дошкільників через емоційно-чуттєве пізнання довкілля»
Опубліковано 1 Березень, 2024 - 14:13 користувачем editor
Майбутнє країни і планети загалом великою мірою залежить від сформованості в нового покоління екологічної свідомості, щирої й діяльної любові до природи.
«Інноваційні лайфхаки для розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників»
Опубліковано 28 Листопад, 2023 - 13:11 користувачем editor
Розвиток мовлення дошкільників засобами художньої літератури
Опубліковано 27 Вересень, 2023 - 12:53 користувачем editor
Художня література в освітньому процесі
Дитина…Художня література…Дитяча книжка… Художня література – невичерпне джерело мудрості, знань, духовності, краси художнього слова для розвитку дитини дошкільного віку.