Сторінка логопеда

 

 

Ігри для розвитку мовлення і мислення дошкільнят: рекомендації батькам

 

Досить часто мами віддають свою дитину в дитячий садок тому, що «дітей там навчають». Загалом, це вірно, але ж малюкам так добре вдома! І для дитини, і для мами так важливо грати разом! Батькам важливе відчуття любові і близькості і те особливе розуміння дитини, яке можна знайти тільки в грі з ним. Для малюка гра з мамою - радісний і комфортний спосіб пізнати світ.

Використання біоенергопластики в системі логокорекційної роботи

 

 

Важливою проблемою сучасних дошкільників є збільшення кількості дітей з мовленнєвими порушеннями. Як наслідок, порушення звуковимови негативно впливає на формування фонематичних процесів і лексико-граматичного боку мовлення, ускладнюючи процес шкільного навчання дітей.

10 ПРОСТИХ ПОРАД ЛОГОПЕДА БАТЬКАМ

 

Мова дитини розвивається під впливом мови дорослих і значною мірою залежить від достатньої мовної практики, нормального соціального і мовного оточення, від виховання і навчання, які починаються з перших днів її життя.

 

КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

 

ЧОМУ ДИТИНА МОВЧИТЬ?

 

Опанування мовлення залежить від багатьох факторів, і причини затримки мовленнєвого розвитку можуть бути різними. Спробую виділити найбільш типові.

Поради логопеда

 

МОВА - невичерпне джерело розумового розвитку дитини,скарбниця всіх знань. Слово виховує, навчає і розвиває дитину. Під впливом мови вдосконалюються її почуття, сприймання, збагачуються знання про оточуючий світ. Важлива роль у формуванні особистості дитини, зокрема розвитку її мови, належить сім’ї. Батьки ні в якому разі не повинні залишатися байдужими до мовних недоліків своїх дітей. Недостатньо розвинена мова, бідність словникового запасу, проблеми у вимові звуків, негативно впливають на загальний розумовий розвиток дитини 

Гра – головний метод лекотеки Підготувала:

 

                                                                        Підготувала:
                                                                        вчитель - логопед КЗ ЦРД «Гармонія»
                                                                        Левицька О.І.                                                                                                 

Аналіз результативності роботи вчителів-логопедів

    Впродовж 2012-2013 навчального року діти, які мали мовленнєві вади, були охоплені корекційною логопедичною роботою в спеціальних групах компенсуючого типу   та на логопедичному пункті.  Загальна кількість дітей складає 49 осіб

Сторінки