Педрада №1
Центр розвитку дитини «Гармонія»
_________________________________________________
Педагогічна рада №3
від 20.02.2025 року
Форма проведення: Ділова гра
Тема: «Збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дошкільників»
Очікувані результати: підвищити компетентність педагогів в питаннях організації фізкультурно-оздоровчої роботи в закладі дошкільної освіти; організувати професійний діалог для реалізації освітнього напряму «Особистість дитини»; заохочувати педагогів обмінюватися методичними знахідками щодо здоров’язбережувальної компетентності дошкільників
Порядок денний:
- Про виконання рішення попередньої педради.
Інформація
Л.ЛЕВИЦЬКА, директор
2.Про стан роботи щодо створення умов для психічного здоров’я та фізичного розвитку дітей дошкільного віку у різновікових групах №№10,15,18 Л.ЛЕВИЦЬКА, директор
3.Спортивно-туристичне орієнтування як засіб фізичного виховання дошкільників
Співдоповідь із слайдовою презентацією
Т.СТАРОСТІНА, інструктор з фізкультури
4.Про проведення музично-ритмічних ігор з дошкільниками як складової валеологічного розвитку особистості
Н.ТОЦЬКА, музичний керівник
5.Куточок усамітнення: Дизайн простору, в якому хочеться жити (з досвіду роботи педагогів групи №18)
Доповідь з відео-презентацією
Н.КОВАЛЬЧУК, вихователь різновікової групи №18
6.Про підсумки огляду-конкурсу щодо облаштування куточків усамітнення
Інформаційна довідка
Л.ЛЕВИЦЬКА, директор
7.Про затвердження курсів підвищення кваліфікації педагогам у 2024/2025 навчальному році
Інформація
Х.Алпеєва, вихователь-методист
Рішення педагогічної ради №3
від 20 лютого 2025 року
- Роботу педагогів різновікових груп №10 Спеки О.В., Єрмолаєвої М.О., групи №15 Кравченко Т.А., Пономаренко Н.Б., групи №18 Ковальчук Н.В., Горшкової Г.Ю. щодо створення умов для психічного здоров’я та фізичного розвитку дітей дошкільного віку вважати організованою на належному рівні.
- Педагогічному колективу закладу:
- постійно оновлювати зміст, методи, форми та прийоми роботи щодо створення умов для психічного здоров’я та фізичного розвитку дітей відповідно до викликів сьогодення;
- активізувати та на постійній основі налагоджувати взаємодію з батьками щодо зміцнення та збереження ментального здоров’я дітей.
- Вихователям-методистам Алпеєвій Х.О., Жестковій О.В.:
- забезпечувати проведення методичних заходів з педагогами з питань забезпечення емоційного комфорту дошкільників у закладі дошкільної освіти;
- виконати до 01.04.2025 року добірку методичних матеріалів щодо збереження ментального здоров’я дошкільників;
- організувати з 01.09.2025 року тематичне вивчення стану роботи щодо створення умов для психічного здоров’я та фізичного розвитку дітей;
- забезпечити у 2025/2026 навчальному році проведення інтерактивного заходу щодо збереження ментального здоров’я дітей для батьків вихованців на паралелі дошкільних груп.
- Практичному психологу Стаценко Н.В. продовжувати постійну роботу щодо збереження та зміцнення психічного здоров’я серед педагогічного, дитячого та батьківського колективів шляхом налагоджування плідної та тісної співпраці.
- Затвердити курси підвищення кваліфікації:
- директору Л.ЛЕВИЦЬКІЙ за курс підготовки педагогічних працівників закладів дошкільної освіти за темою «Забезпечення якості дошкільної освіти в науково-педагогічному проєкті «Інтелект України» загальним обсягом 15 годин /0,5 кредитів ЄCTS в період з 18.02.2025 по 21.02.2025, ІУ-ТП №3732/2025;
а також таким педагогам:
- вихователю Д.СТЕПАНОВІЙ за курс підготовки педагогічних працівників закладів дошкільної освіти за темою «Забезпечення якості дошкільної освіти в науково-педагогічному проєкті «Інтелект України» загальним обсягом 15 годин /0,5 кредитів ЄCTS в період з 22.02.2025 по 24.02.2025, ІУ-ТП №3872/2025;
- вихователю Д.БАЗИЛЕВИЧ за практичні та теоретичні знання відповідно до програми за темою «Розвиваємо soft skills дітей дошкільного віку: сучасні ефективні методи вихователя» загальним обсягом 6 годин/0,2 кредити ЄCTS від 28.12.2024 №6249793881781514656; за темою «Медіаігри для учнів дошкільної освіти. Використання медіаігр, сучасних засобів, методі та прийомів» загальним обсягом 6 годин/0,2 кредити ЄCTS від 30.12.2024 №6552145855399461572;
- вихователю І.БОНДАР за участь у навчальному вебінарі на тему «Розвиток творчих здібностей малят засобами нетрадиційного малювання» загальним обсягом 3 годин/0,1 кредити ЄCTS від 13.11.2024 №47456818;
- вихователю А.БІЛОУС за темою «Медіаігри для учнів дошкільної освіти. Використання медіаігр, сучасних засобів, методі та прийомів» загальним обсягом 30 годин/1 кредит ЄCTS від 29.01.2025 №5511447713157164572; за темою «Протидія емоційному вигоранню. Скриня ресурсних вправ. Вихователь» загальним обсягом 30 годин/1 кредит ЄCTS від 20.12.2024 №8352939782559888654;
- вихователю Т.ДИВНОЇ за участь у навчальному вебінарі на тему «Mr.Leader. Техніки арт-терапії в діагностиці та корекції психоемоційного стану дітей» загальним обсягом 3 години/0,1 кредит ЄCTS від 30.11.2024 № ПК-2024/13663;
- вихователю Л.ДЕНИСЕНКО за практичні та теоретичні знання відповідно до програми за темою «Сервіси для онлайн мандрівок та дослідження світу. Вихователь» загальним обсягом 2 години/0,1 кредит ЄCTS від 23.01.2025 №6898445324644655448;
- вихователю В.КАЮДІ за участь у навчальному вебінарі на тему «Mr.Leader. Техніки арт-терапії в діагностиці та корекції психоемоційного стану дітей» загальним обсягом 3 години/0,1 кредит ЄCTS від 30.11.2024 № ПК-2024/13702; за темою «Mr.Leader. Партнерство у вихованні: як створити ефективну співпрацю між вихователями та батьками» загальним обсягом 3 години/0,1 кредит ЄCTS від 30.11.2024 № ПК-2024/13703;
- вихователю О.МЕДВІНСЬКІЙ за практичні та теоретичні навички відповідно за темою «ТОП -20 мовних ігор з картками «Абетка. Мовні ігри» загальним обсягом 2 години /0,06 кредиту ЄCTS від 25.02.2025 № MGKMNBMLAKZS;
- вихователю Т.ЯНОВИЧ за участь у навчальному вебінарі на тему «Ігрова методика у вивченні англійської мови: готуємося до школи» загальним обсягом 3 годин/0,1 кредити ЄCTS від 14.01.2025 №13717042; на тему «Вивчаємо англійську мову з дошкільнятами у грі» загальним обсягом 3 годин/0,1 кредити ЄCTS від 22.01.2025 №69482589; на тему «Англійська мова в дитсадку: практика взаємодії зі старшими дошкільнятами» загальним обсягом 3 годин/0,1 кредити ЄCTS від 22.01.2025 №40456587; на тему «Англійська мова для дошкільників: від гри до знань» загальним обсягом 12 годин/0,40 кредиту ЄCTS від 11.02.2025 №65847236.
- вихователю – методисту О.ЖЕСТКОВІЙ за участь у навчальному вебінарі на тему «Майстерка для вихователів з використання нейромереж» загальним обсягом 3 годин/0,1 кредити ЄCTS від 07.12.2024 №84032211.
Центр розвитку дитини «Гармонія»
_________________________________________________
Виконання рішення
педагогічної ради №2
від 28 листопада 2024 року
У Базовому компоненті ключовою компетентністю дитини, що має бути сформована в результаті дошкільної освіти, є соціально-громадянська компетентність, яка відповідає інваріантному складнику освітнього напряму «Дитина в соціумі». Формування цієї якості відбувається завдяки цілеспрямованим зусиллям зі зміцнення національної ідентичності дітей, створення позитивного образу своєї країни, утвердження активної громадянської позиції, виховання ціннісного ставлення до родини як частини свого народу, його історії, традицій, культури. І саме на цій основі виростає справжній патріотизм. Соціально-громадянська компетентність дитини дошкільного віку формується в різних видах діяльності: ігровій, комунікативній, здоров'язбережувальній, художньо-естетичній, пізнавальній. На досягнення цієї мети орієнтовані зусилля педагогічного колективу ЦРД «Гармонія».
На виконання рішення педагогічної ради №2 від 28 листопада 2024 року за темою: «Соціально-громадянська компетентність дошкільника: сучасний вимір» та з метою підвищення ефективності освітнього процесу, педагогічні працівники активізували роботу з формування соціально-громадянської компетентності дітей.
Педагоги постійно впроваджують різноманітні методи та прийоми під час організованої освітньої діяльності та режимних моментів, спрямовані на розвиток у дітей необхідних соціальних навичок та громадянської свідомості. Спільно з дітьми виробили Правила поведінки в групі та на ігровому майданчику, залучаючи дітей до активної участі в процесі їх створення.
Вихователі активно створюють можливості для того, щоб діти могли практикувати добрі вчинки, використовуючи для цього різноманітні підходи, моделюють проблемні та ігрові ситуації, що вимагають від дітей прояву емпатії та моральних якостей, а також використовують реальні життєві події для обговорення та аналізу. Це дозволяє дітям не лише усвідомлювати важливість добрих вчинків, але й вчитися застосовувати їх на практиці, розвиваючи чуйність, відповідальність та лідерські якості.
Для стимулювання розвитку логічного мислення і пізнавальної активності дітей вихователі на постійній основі розробляють та інтегрують у повсякденну взаємодію з вихованцями різноманітні дидактичні ігри, вправи та проблемно-пошукові ситуації.
З метою формування національної свідомості та патріотичних почуттів
педагоги систематично проводять ознайомлення дошкільників з багатовіковими українськими традиціями та звичаями, а також з неперевершеними творами класиків української літератури.
Для зміцнення партнерських відносин між дитячим садком та сім'ями вихованців педагоги активно залучають батьків до організації і проведення святкових заходів, розваг, освітніх занять та благодійних акцій.
Вихователями також поповнено навчально-методичні засоби щодо формування лідерських якостей як складової соціально-громадянської компетентності старших дошкільників.
У зв'язку зі спалахом захворюваності педагогів на ГРИП та ГРВІ стало неможливим проведення запланованого у лютому місяці методичного заходу щодо формування лідерських якостей старших дошкільників. З метою належної та ефективної підготовки даного заходу, повноцінного розкриття теми питання, забезпечення активної участі всіх педагогів та ефективного обміну досвідом, було прийнято рішення про перенесення заходу на наступний навчальний рік
Центр розвитку дитини «Гармонія»
_________________________________________________
Педагогічна рада №1
від 05.09.2024 року
Форма проведення: Методична платформа
Тема: «Основні орієнтири нового 2024/2025 навчального року. Дошкільна освіта: реальні кроки в наявних умовах»
Очікувані результати: раціонально й ефективно вирішувати актуальні питання освітньо-виховного характеру, сприяючи розвитку творчої думки педагогічного колективу; удосконалення освітньої роботи з дошкільниками, упровадження в практику роботи закладу передового педагогічного досвіду, підвищення майстерності педагогів, їхньої творчої активності; внесення пропозицій і коректив до регламентації та організації діяльності педагогічного колективу закладу в новому навчальному році
Порядок денний:
- Про виконання рішення попередньої педради.
Інформація
Любов ЛЕВИЦЬКА, директор
2. Про обговорення та схвалення річного плану на 2024/2025 навчальний рік
Проєкт річного плану
Любов ЛЕВИЦЬКА, директор
3.Про затвердження Освітньої програми закладу на 2024/2025 навчальний рік
Проєкт Освітньої програми
Олена ЖЕСТКОВА, вихователь-методист
4. Про затвердження навчальних планів гуртків на 2024/2025 навчальний рік
Проєкти навчальних планів
Олена ЖЕСТКОВА, вихователь-методист
5. Про затвердження Положення на кращий куточок усамітнення
Проєкт Положення
Любов ЛЕВИЦЬКА, директо
Рішення педагогічної ради №1
від 05 вересня 2024 року
1. Затвердити план роботи Центру розвитку дитини «Гармонія» на 2024/2025 навчальний рік
2. Затвердити Освітню програму Центру розвитку дитини «Гармонія» на 2024/2025 навчальний рік
3. Затвердити навчальні плани гуртків на 2024/2025 навчальний рік
4. Затвердити такі комплексні програми для організації освітнього процесу протягом 2024/2025 навчального року:
-
Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» (Міністерством освіти і науки України (лист ІМЗО від 14.07.2020 №22.1/12-Г-572)
-
Освітня програма для дітей молодшого дошкільного віку «Впевнений старт» (Лист ІМЗО від 18.05.2020 № 22.1/12-Г-275)
-
Освітня програма для дітей середнього дошкільного віку «Впевнений старт» (Наказ МОН від 16.05.2024 №708 Зареєстров. у Каталозі за №1.0017-2024)
5. Затвердити Положення на кращий куточок усамітнення
6. Спрямувати діяльність методичної служби на подальше удосконалення рівня теоретичної та практичної підготовки спеціалістів, підвищення професійної майстерності педагогів у 2024/2025 навчальному році шляхом надання якісної, дієвої допомоги
Вихователі-методисти
Постійно
7. Провести самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти»
Вересень, 2024 – Квітень, 2025
Робоча група
Центр розвитку дитини «Гармонія»
_________________________________________________
Виконання рішення
педагогічної ради №3
від 07 березня 2024 року
Пошуково-дослідницька діяльність з дітьми – це особливий і дуже непростий вид діяльності. Саме він дає дітям можливість спілкуватися з однолітками, з дорослими, здійснювати з об’єктами різноманітні перетворення, виявляти їхні істотні зв’язки з явищами природи, з життєдіяльністю людини, вчить аналізувати й робити висновки. Самостійно здобуті знання під час дослідів та експериментів залишаються в пам’яті дітей надовго і формують підґрунтя для нової розумової і творчої пошуково-дослідницької діяльності.
На виконання рішення педагогічної ради №3 від 07 березня 2024 року за темою: «Краса природи: від споглядання до творення» педагоги закладу продовжують більше уваги приділяти використанню проблемно-пошукових ситуацій, формуванню доказового мислення у дітей, індивідуально формувати знання про природні багатства нашої країни, корисні копалини, місцезнаходження мінеральних джерел, ріки України, про природоохоронну діяльність (заповідники, Червону книгу України). Вихователями поновлено дидактичні ігри, демонстраційний матеріал, методичну та художню літературу з формування екологічної свідомості у дітей середнього і старшого дошкільного віку, осучаснено осередки пошуково-дослідницької діяльності.
З метою проведення цікавої та змістовної роботи з дітьми дошкільного віку, методичною службою закладу створено електронну картотеку пізнавальних дослідів для дітей середнього і старшого дошкільного віку. Онлайн-картотеку розміщено на платформі Google Classroom в розділі «Методична скарбничка».