Тема навчально-виховної зайнятості в середніх групах з 18 лютого – 22 лютого 2013 року «Я і поведінка моя»

 

Понеділок                            Тема дня  «Моя поведінка за обіднім столом»

Вівторок                               Тема дня   «Моя поведінка в гостях» 

Середа                                 Тема дня  «Я завжди поводжусь чемно»

Четвер                                  Тема дня   «У ріднім дитсадочку»

П’ятниця                              Узагальнюючий день

 

 Програмові завдання

Виховувати свідоме ставлення до того, що в дитсадку треба поводитися морально, рахуватися з бажаннями інших малят, дотримуватися норм спілкування в дитячому колективі.

Розвивати у малюків прагнення пишатися своїми чеснотами, уміння триматися гідно, бути справедливим, поступатися власними інтересами заради інших.

Учити дітей стежити за власного поведінкою, порівнювати її з поведінкою інших малят групи, збагачувати уявлення вихованців про бажаний мікроклімат у колективі однолітків. Уточнити та закріпити знання дітей про культуру поведінки під час прийому їжі; вчити орієнтуватися у чеснотах і вадах, які виявляються  під час того, як людина поводиться за столом; сприяти розвитку уваги.

Поповнювати словниковий запас словами, що характеризують риси вдачі, особливості взаємин малят у дитсадку, їх та свою індивідуальну діяльність тощо.

 Учити малюків розповідати  про себе, свої уподобання,  інтереси та  заняття, словесно коментувати свою поведінку, висловлювати свою думку.

Формувати вміння будувати пояснювальні підрядні речення. Закріплювати поняття «звук», «слово».           

Вправляти в умінні рахувати та розрізняти цифри в межах восьми. Учити оволодівати тримірною оцінкою величини (довгий, довший, найдовший) та будувати ряд величин; орієнтуватись на площині  аркуша паперу, виконуючи певні завдання.

Продовжувати учити дітей сприймати, аналізувати та порівнювати картини художників, підтримувати цікавість до завдань естетичного характеру. Закріпити раніше освоєні прийоми малювання, уміння самостійно обирати сюжет, розміщувати його на аркуші паперу.

Створювати умови для творчості дітей у ліпленні, самостійного комбінування засвоєних прийомів.

Вправляти в умінні створювати предмети із паперових деталей різної форми та розмірів; видозмінювати деталі способом згинання, розрізання тощо; акуратно наклеювати їх.

Розвивати вміння самовиражатися,  прогнозувати та передбачати наслідки власної поведінки, визначати міру свого впливу на однолітків. Формувати у малюків бажання поводитися ввічливо, здобувати схвальну оцінку своєї поведінки з боку інших.