Тема навчально-виховної зайнятості в молодших групах з 25 – 29 березня 2013 року «Гарно, зручно, корисно»

 

Понеділок                              Тема дня  «Це – наша кімната»  

Вівторок                                 Тема дня   «Наше затишне подвір’я» 

Середа                                  Тема дня    «Якщо лялька захворіла»        

Четвер                                   Тема дня    «Як прикрасити кімнату»

П’ятниця                              Узагальнюючий день

 

 Програмові завдання

            Учити вихованців емоційно сприймати, цінувати предмети вжитку; розуміти, що вони - результат праці людини.

Уточнити уявлення дітей про те, що кожна людина є споживачем результатів праці інших,  виховувати елементарну культуру споживання.

Розвивати цікавість вихованців до предметного довкілля, уміння знаходити схожі предмети та порівнювати їх.  Удосконалювати навички лічби, вчити дітей встановлювати рівності з нерівностей між групами предметів шляхом додавання чи віднімання одного предмета.

Формувати навички коригування речень під час складання  колективної  невеликі описової розповіді. Збагачувати словниковий запас різними частинами мови, закріпити вживання етикетної лексики,  сприяти розвитку діалогічного та розповідного мовлення.

Учити дітей помічати в найближчому рукотворному довкіллі красиве, привабливе, яскраве та небайдуже ставитися до нього. Ознайомити дітей з архітектурними формами різних будівель. Заохочувати до відображення архітектурних форм різноманітними засобами.

            Підтримувати фантазію під час складання творчих розповідей. Учити  дітей відчувати задоволення від власної творчості.         

Формувати в малят індивідуальні інтереси,  бажання надавати перевагу тій чи іншій ігровій діяльності.