Тема навчально-виховної зайнятості в старших групах з 18 лютого – 22 лютого 2013 року «Здоров’я – найцінніший скарб»

 

Понеділок                            Тема дня     «На кожну справу є свій час»

Вівторок                               Тема дня      «Щоб ми були сильними та гарними»

Середа                                 Тема дня     «Чим корисний спорт?»

Четвер                                  Тема дня      «Буду я рости здоровим»

П’ятниця                               Узагальнюючий день

 

 Програмові завдання

Учити вихованців позитивно ставитися до самого себе, сприяти розвитку індивідуальних інтересів, захоплень, викликати у дітей задоволення власною кмітливістю, фізичною та практичною спроможністю.

Поглибити знання дітей про позитивне значення та вплив рухової діяльності і спорту, дотримання гігієни, режиму дня тощо на фізичний стан, рівень здоров'я людини, розповісти про шкідливі звички й чинники, що мають згубну дію на здоров'я.

            Виховувати в малюків прагнення відповідально ставитися до власного здоров'я, фізичного та розумового розвитку.

Покращувати навички лічби в межах десяти, продовжувати знайомити зі складом числа 9 із двох менших.

Познайомити дітей з будовою годинника, привчати до раціонального використання часу, уміння займати себе ігровою та іншою діяльністю за задумом, розвивати комунікативні навички, увагу та логічне мислення.

Розвивати розповідне мовлення, уміння відповідати на запитання, учити малюків будувати складні поширені речення з однорідними членами та протиставленням. Закріплювати вміння робити звуковий аналіз слів, ділити слова на склади. Дати дітям поняття про наголос, ознайомити з фішкою – знаком наголосу.

Зацікавити малят складанням тематичних римованих рядків, формувати вміння передавати враження про себе засобами рольової гри.

     Ініціювати пошук зображувально–виразних засобів для створення нескладного сюжету в аплікації з паперу. Розширювати спектр технічних засобів обривної аплікації (розривання, обривання, вищипування, зминання).

Навчати  самостійно комбінувати та варіювати різні способи ліплення, передаючи нескладні рухи і настрій героїв,  складати колективну сюжетну композицію із виліплених фігурок, передаючи взаємини між ними.

Сприяти розвитку естетичного смаку, уміння самовиражатися у творчості.