Тематичні тижні у літку
Літо порадувало своїм теплом, різнобарв’ям та різними пригодами.
Вихователі групи №9 «Сонечко» Н.Мокану та І.Бондар підібрали для малюків цікаві лексичні теми.
Під час тематичного тижня «Мешканці водойм» познайомили вихованців з видами водойм та їх мешканцями, будовою їхнього тіла, способом харчування, характерними відмінностями від тварин та птахів; збагатили словниковий запас іменниками, дієсловами прикметниками; продовжили розвивати дрібну моторику рук, мовленнєве дихання; логічне мислення, слухову та зорову пам’ять, зв’язне мовлення. Повторили та закріпили голосні звуки. Рахунок в межах 10. Малята ліпили, робили аплікацію і навіть конструювали з паперу дотепних мешканців водойм.
Дуже сподобався діткам тематичний тиждень «Комахи». Педагоги запропонували батькам ознайомити своїх дітей з особливостями поведінки комах, їх будовою та способом живлення. Разом навчали аналізувати і встановлювати зв’язок та залежність між людиною та світом комах.
Вихователі Ірина Миколаївна та Наталя Вікторівна допомагали створювати умови для позитивних емоцій дітей, радили як закріпити уявлення про цінність кожної групи живої природи (люди, рослини, звірі, птахи, комахи, риби) та взаємозалежність між ними. Продовжили формувати у дітей інтерес до природи рідного краю, д маленької мурашки, метелика, підводили до розуміння, що наша планета – це спільний дім для всіх, хто живе на планеті і усі повинні допомагати і оберігати всіх її жителів.
Педагоги порекомендували батькам підтримати бажання діток шукати інформацію про комах і різні цікаві факти їхнього життя. Підказували як допомоги малюкам перевтілюватися в образи засобами міміки і жестів. Малюкі мали можливість вільно вибирати вид діяльності, де змогли проявити себе в повній мірі: малюки ліпили жуків, за допомогою нетрадиційної техніки малювання плямографії створили чарівних, тендітних метеликів.
Звичайно, щоб допомогти батькам організувати заняття з дітьми вдома Н.Мокану та І.Бондар провели чималу роботу з батьками вихованців. Під час спілкування у соціальних мережах надавали практичні поради, рекомендації, інструкції, пояснення батькам як організувати бесіду, спостереження, розгляд коректурної таблиці, дидактичну гру, зображувальну діяльність дітей, на що звернути увагу, що запитати тощо.