Там, де живе добро
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ
Тематичного тижня з 21.01 по 25.01.2013 року
№ з/п |
Зміст роботи |
Місце проведення |
Термін |
Відповідальни |
ПОНЕДІЛОК |
||||
1 |
Бесіди з дітьми «Що таке душа людини?», «Любов живе у нашому серці». |
Групові приміщення |
Протягом дня |
Вихователі груп |
2 |
Розвивально-творчі години за темою дня «Кого ми називаємо людиною» |
|||
3 |
Розповіді з досвіду дітей «Коли мені було добре», «Як я був щасливий» |
|||
4 |
Гра «Різноколірні парасольки» Гра «Чарівна квітка (пелюстки — наші бажання)» |
|||
5 |
Малювання “Що є в домівці наших почуттів”. |
|||
6 |
Міні – заняття з психологом «Подорож до казкової Країни Душевності» |
Середні групи |
Протягом дня |
А.А.Безбабна |
7 |
Індивідуальні консультації для вихователів |
Методичний кабінет |
Протягом дня |
Л.П.Томачинська О.М.Сніцарьова |
8 |
Тренінг для вихователів «Доброта врятує світ» |
Велика музична зала |
13.15 |
А.А.Безбабна |
ВІВТОРОК |
||||
1 |
Організація полілогу «Ти живеш серед людей» |
|
Протягом дня |
Вихователі груп |
2 |
Читання та обговорення оповідань Василя Сухомлинського |
|||
3 |
Розвивально-творчі години Тема дня «Людина серед людей» |
|||
4 |
Міні – заняття з соціальним педагогом «Ми всі такі різні й неповторні» |
Старші групи |
Протягом дня |
І.О.Клименко |
5 |
Лекторій для помічників вихователів «Слухати та чути або чому нас вчать діти» |
Велика музична зала |
10.30 |
Л.П.Томачинська |
СЕРЕДА |
||||
1 |
Перегляд розвивально-творчої години «Формування у дитини моральних оцінок з позиції добра і справедливості» |
Група № 16 |
9.00 |
С.П.Швець |
2 |
Організація полілогів «Що живе в душі людини?», «Чому слід довіряти людям?», «Як поводитися, зустрічаючись з незнайомими людьми?», «Довіра — що це таке?» |
Групові приміщення |
Протягом дня
|
Вихователі груп |
3 |
Складання дітьми творчих розповідей «Якби я був чарівником, то зробив би людей...» |
|||
4 |
Ігри - емпатії: «Я — добра Фея», «У зачарованому царстві», «Дзеркало наших відносин» |
|||
5 |
Розвивально-творчі години за темою дня «Довіра до людини» |
|||
6 |
Зображення дітьми улюбленого казкового персонажа в малюнках, інсценівках, складання розповідей про його моральні якості. |
|||
ЧЕТВЕР |
||||
1 |
Організація полілогів: «Коли людина почувається щасливою?», «Для чого людині бути серед людей?», «Як добро повертається до того, хто його робить?» |
Групові приміщення |
Протягом дня |
Вихователі груп |
2 |
Розповіді дітей з власного досвіду «Добрий спогад». |
|||
3 |
Колективне складання кодексу Товариства Добрих Справ. |
|||
4 |
Гра «Перетворення недобрих слів на добрі». |
|||
5 |
Розвивально-творчі години за темою дня «Взаємини з людьми» |
|||
6 |
Батьківська конференція |
Велика музична зала |
17.00 |
Л.П.Томачинська О.М.Сніцарьова |
П’ЯТНИЦЯ |
||||
1 |
Тема дня «Людяність — талант любові й добра» |
Групові приміщення |
Протягом дня |
Вихователі груп |
2 |
Бесіди про красу добрих вчинків і почуттів. |
|||
3 |
Розповіді дітей про дотримання норм людяності у колі сім’ї: «Як потрібно піклуватися про маму?», «Чи вмієш ти довіряти молодшому братикові?», «Як виявити любов до тата?» тощо. |
|||
4 |
Ігри: «Зазирни у мамині очі», «Батьківська усмішка». |
|||
5 |
Аналіз та практичне розв’язання життєвих ситуацій. |
|||
6 |
Перегляд вистави «Кошенятко на снігу» |
Велика музична зала |
9.00 10.00 |
Л.П.Томачинська О.М.Сніцарьова |
7 |
Конкурс малюнків «Де живе добро?» |
Методичний кабінет |
13.15 |
Л.П.Томачинська О.М.Сніцарьова |