Тема навчально-виховної зайнятості в молодших групах з 18 лютого – 22 лютого 2013 року «Яким я хочу бути»
Понеділок Тема дня «Скоро виросту великим»
Вівторок Тема дня «Мрію, думаю, міркую»
Середа Тема дня «На кого я хочу бути схожим»
Четвер Тема дня «Я серед найкращих друзів»
П’ятниця Узагальнюючий день
Програмові завдання
Формувати у дітей інтерес до власного внутрішнього світу (думок, почуттів, переживань) та до свого місця серед однолітків.
Продовжувати навчати дітей дотримуватися основних правил спілкування, демонструвати коректну та гідну поведінку в конфліктних ситуаціях, підтримувати ініціативу дитини брати на себе певну ігрову роль.
Знайомити малят зі світом слів. Сприяти розвитку навичок розповідного та комунікативного мовлення. Навчати малят правильно вживати граматичні категорії; складати невеликі розповіді про себе; удосконалювати навички зв’язного мовлення, фонематичний слух.
Продовжувати вчити лічити в межах чотирьох, під час лічби відносити останній чисельник до всієї групи предметів; порівнювати предмети за довжиною, використовуючи спосіб накладання та прикладання; розуміти й називати основні напрямки відносно себе, розвивати логічне мислення.
Уточнити поняття про красиве в довколишньому світі та у внутрішньому світі людини; виховувати небайдуже ставлення до своєї вдачі та зовнішності. Учити малювати та ліпити за задумом, користуючись відомими засобами зображувальної діяльності та техніками.
Розвивати творчу уяву малят, вигадку та фантазію; формувати вміння апробовувати свій вплив на інших людей.
Заохочувати індивідуальні прояви творчості під час музично-рухових вправ.
Виховувати прагнення діяти самостійно; радіти власним можливостям, свідомо ставитися до своїх чеснот і вад та їхньої оцінки з боку інших людей.