Тема навчально-виховної зайнятості в молодших групах з 18 лютого – 22 лютого 2013 року «Яким я хочу бути»

 

Понеділок                             Тема дня  «Скоро виросту великим»  

Вівторок                                Тема дня   «Мрію, думаю, міркую» 

Середа                                  Тема дня    «На кого я хочу бути схожим»        

Четвер                                   Тема дня    «Я серед найкращих друзів»

П’ятниця                                  Узагальнюючий день

 

Програмові завдання

Формувати у дітей інтерес до власного внутрішнього світу (думок, почуттів, переживань) та до свого місця серед однолітків.

            Продовжувати навчати дітей дотримуватися основних правил спілкування, демонструвати коректну та гідну поведінку в конфліктних ситуаціях, підтримувати ініціативу дитини брати на себе певну ігрову роль.

Знайомити малят зі світом слів. Сприяти  розвитку навичок розповідного та комунікативного мовлення. Навчати малят правильно вживати граматичні категорії; складати невеликі розповіді про себе; удосконалювати навички зв’язного мовлення,  фонематичний слух.

Продовжувати  вчити лічити в межах чотирьох, під час лічби  відносити останній чисельник до всієї групи предметів; порівнювати предмети за довжиною, використовуючи спосіб накладання та прикладання; розуміти й називати основні напрямки відносно себе, розвивати логічне мислення.

Уточнити поняття про красиве в довколишньому світі та у внутрішньому світі людини; виховувати небайдуже ставлення до своєї вдачі та зовнішності. Учити малювати та ліпити за задумом, користуючись відомими засобами зображувальної діяльності та техніками.

Розвивати творчу уяву малят, вигадку та фантазію; формувати вміння апробовувати свій вплив на інших людей.

Заохочувати  індивідуальні прояви творчості під час музично-рухових вправ.

Виховувати прагнення діяти самостійно; радіти власним можливостям, свідомо ставитися до своїх чеснот і вад та їхньої оцінки з боку інших людей.