Тематичний тиждень "Там, де живе добро" для ІІ молодших груп з 21.01 по 25.01.2013 року
Понеділок
Тема дня «Життя - це щастя»
Програмовий зміст: Розкривати дивовижну красу і щастя людського життя. Допомагати відчути радість від того,що ми живемо,вдячність тим, хто подарував життя. Актуалізувати почуття любові до батьків і близьких людей. Форми роботи з дітьми. Спостереження предметів, об’єктів довкілля, діяльності людей у дошкільному закладі, на прогулянці. Міні – заняття на тему: «Що означає для нас життя?» Вирішення проблемних ситуацій: «Лялька: хто вона?» (аналіз схожості та відмінності між людиною та лялькою); «Квітка і людина: що в них спільного?» Гра “Чарівні слова". Слухання колискових пісень. Узагальнення. Життя — це велике щастя. Спасибі тим, хто дав його нам!
Вівторок
Тема дня «Найдорожчі люди»
Програмовий зміст: Прищеплювати почуття вдячності за життя. Розкривати значення почуттів любові дітей до батьків, батьків до дітей. Учити бути уважними, допомагати, завжди виявляти співчуття. Форми роботи з дітьми. Організація полілогу про маму й тата. Міні – заняття “Мама і тато — найдорожчі у світі люди”. Складання з допомогою вихователя сюжетів з родинного життя. Зображувальна діяльність на тему родинних взаємин “Ми разом — сім’я”. Ігрові вправи (ласкавий дотик, добрий погляд, думка про дорогу людину). Виготовлення сюрпризів-подарунків близьким людям. Бесіда “Що можна дарувати щодня?" (Усмішка, поцілунок, ласкаве слово — способи прояву любові до близьких нам людей). Узагальнення. Ми для мамусі й татуся — найбільша радість у житті.
Середа
Тема дня «Подяка за добро»
Програмовий зміст: Пояснювати дітям, що дорослі повсякчас про них дбають, створюють умови для гарного життя, захищають; добрі вчинки дітей — найкраща нагорода дорослим за доброту. Закріпити почуття захищеності, що ґрунтується на взаємній довірі та любові дітей і дорослих. Форми роботи з дітьми. Ігри на розвиток емпатії: «Лялька заблукала», «Самотній ведмедик», «Хто хоче мати друга?». Індивідуальні бесіди вихователя з дітьми про рідних людей: «Мої найближчі люди», «Я і моя мама», «Мій тато — найдобріший», «Моя бабусенька», «Дідусь наш наймудріший». Організація полілогу «Хто піклується про нас у садочку повсякчас?». Розповіді вихователя “Коли я була маленькою...”. Ігри-вправляння у встановленні стосунків з іншими людьми: як вітатися, виявляти турботу, запитувати про здоров’я, поступатися місцем. Узагальнення. Наші близькі завжди дбають про нас, тож будемо вдячні їм за це.
Четвер
Тема дня «Людина живе добром»
Програмовий зміст: Дати уявлення про добро. Розвивати в дітей прагнення робити добрі вчинки, не допускати в серце негативне ставлення до людей. Виховувати доброзичливість, готовність прийти на допомогу. Форми роботи з дітьми. Організація полілогу «Добрі почуття» Міні – заняття «Подорож у Царство Доброти». Ігрові вправи-перевтілювання у тепле сонечко, весняний дощик, лагідний вітерець, добре серце, ласкаву усмішку. Вправи: «Просимо сердечного тепла у Сонечка», «Віддаємо тепло іншим людям» Інсценування новел Василя Сухомлинського з книги «Хрестоматія з етики» (за участю вихованців старшої групи), аналіз сюжету, роз’яснення морально-етичного змісту. Узагальнення. Серце людини сповнене доброти. Доброта людину зігріває, робить потрібною іншим людям. Даруй людям гарний настрій — і гарний настрій буде в тебе.
П’ятниця
Тема дня «Як любити людей»
Програмовий зміст: Розвивати інтерес до людини. Дати знання про те, що всі люди різні, цікаві й важливі. Виховувати бажання співпереживати, приносити радість, дбати про людей. Форми роботи з дітьми. Розповіді вихователя про взаємини дітей, дорослих, людей похилого віку: «Сонце у кожній людині». Ігрові вправи: «Я — чарівник», «Ми — сонячні люди» Психогімнастичні ігри: «Передаємо тепло серця й добро один одному», «Поділися усмішкою, і до тебе усмішок повернеться багато». Організація полілогу «Лагідні слова». Зображувальна діяльність «Країна сонячних людей». Узагальнення. Люби людей, і люди любитимуть тебе.