Основні завдання методичної роботи
Методична робота проводиться за двома основними напрямками:
- Пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі; їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми).
- Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.
Основними компонентами змісту методичної роботи є:
- отримання знань педагогами
- вміння їх реалізувати на практиці
- наявність результативності в педагогічній роботі
- створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:
- Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
- Tворчі групи;
- Cемінари - практикуми;
- Колективні перегляди занять;
- Школа молодого вихователя «Шлях до майстерності»;
- Консультації.
Функції методичної служби ЦРД «Гармонія»
- Інформаційна: Вивчення та накопичення інформації про стан та результати професійної діяльності педагогів; підвищення кваліфікації педагогічного персоналу; підвищення якості педагогічного процесу; узагальнення позитивного досвіду педагогів; поповнення банку педагогічної інформації про найбільш актуальні проблеми розвитку дошкільної освіти, про новітні досягнення науки та практики; широке впровадження інформаційних технологій; встановлення контактів зі ЗМІ, різноманітними установами та організаціями для розповсюдження інформації про діяльність закладу.
- Навчальна: Здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з новими освітніми програмами та технологіями; ознайомлення зі стандартами дошкільної освіти України; здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з законодавчими, нормативними документами в галузі освіти; організація та проведення семінарів, практичних занять, консультацій, відкритих заходів з використанням активних методів.
- Контрольно-діагностична: Моніторинг якості педагогічного процесу; застосування методів психолого-педагогічної діагностики в процесі вивчення стану освітньо-виховного процесу; аналіз інноваційного досвіду педагогічного персоналу; узагальнення отриманих результатів.
- Корекційно-прогностична (плануюча): Здійснення планування перспективних та поточних заходів ( річний, місячний, календарний плани)
- Організаційна: Організація та участь в педагогічних радах, педагогічних годинах, батьківських конференціях тощо; організація методичних об’єднань, творчих груп та міні-проектів; організація самостійної роботи педагогів з підвищення професійного рівня; організація роботи з батьками дітей та соціальними партнерами; направлення педагогів на курси підвищення кваліфікації.
- Дослідницька: Планування заходів на основі аналізу стану освітнього процесу та запитів педагогів з урахуванням нових тенденцій в розвитку освітніх технологій; вивчення та розповсюдження інноваційного досвіду та авторських технологій.
- Комунікативна: Усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності; реалізація гуманістичної парадигми в педагогічній діяльності; встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу, з соціальними партнерами.
- Виховна (мотиваційно-стимулююча): Стимулювання творчої діяльності педагогів; виявлення потенціалу педагогів; стимулювання підвищення професійної кваліфікації; мотивування на використання особистісно-орієнтованої моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння.
- Гностична: Оволодіння методами самоаналізу, здійснення самоосвіти.
Готуємося до педагогічної ради
Опубліковано 11 Лютий, 2013 - 17:58 користувачем editor
Шановні колеги!
28 лютого 2013 року відбудеться педагогічна рада за темою: "Взаємодія родини та дошкільного закладу щодо формування життєвої компетентності та особистісної культури дитини"
Порядок денний:
- Про стан роботи з батьками щодо формування життєвої компетентності дошкільника. (Л.А.Левицька - наказ)
- Розвиток дитичої індивідуальності на заняттях у гуртках. (К.А.Діденко, керівники гуртків - співдоповіді з досвіду роботи)
- Презентація родинного досвіду з даного питання (педагоги - презентація)
- Бліц-турнир "На допомогу батькам. Про шляхи формування цілісної картини світу". (І.Г.Бахтіна - методичний захід)
До педради допоможе підготуватися метераіл, викладений нижче.
Готуємося до педагогічної ради
Опубліковано 20 Листопад, 2012 - 18:18 користувачем editorШановні колеги!
29 листопада 2012 року відбудеться педагогічна рада за темою: "Розвиток духовної культури дошкільника".
У рамках підготовки до педагогічної ради необхідно опрацювати матеріали про проблему духовності українського суспільства, про вплив ідей В.О.Сухомлинського настановлення духовності дитини. З деякими з них ви можете познайомитися детальніше...