Рекомендації для батьків щодо організації вдома спортивно-ігрового комплексу

 

  • Укомплектуйте спортивно-ігровий комплекс найнеобхіднішим: канатом, драбиною з мотузки, гумовою ліаною, гойдалкою, кільцями, турніком та дерев'яною драбиною. Мінімальний набір - дерев'яна драбина з турніком.
  • За можливості урізноманітніть домашній спортивно-ігровий комплекс. Установлення двох дерев'яних драбин дасть можливість дитині не просто підніматися і спускатися, а й перелазити з однієї на іншу. Похило розміщена на невеликій висоті дошка дасть мож­ливість з'їжджати.
  • Проконтролюйте, аби спортивно-ігровий комплекс був виготовлений із дерева твердих порід, це гарантія його міцності. Усе дерев'яне обладнання має бути відполірованими, вкритим олійною фарбою, гострі кути заокруглені для безпечності занять.
  • Розміри гімнастичних снарядів розраховуйте так, аби вони відповідали антропоме­тричним даним дитини. Так, відстань між перекладинами драбини встановлюють з урахуванням росту дітей, діаметр перекладин має бути таким, щоб дитині було зруч­но охопити його рукою.
  • Під час занять дитини на спортивно-ігровому комплексі покладіть на підлогу гімнас­тичний мат. Його можна замінити товстим килимом, матрацом, басейном із пластиковими кульками. Це необхідно, аби під час зістрибування зі снарядів дитина не травму­валася, зокрема не пошкодила стопи.
  • Слідкуйте, аби там, де розташований спортивно-ігровий комплекс, не було предметів, які можуть розбитися або перешкоджати рухам дітей.
  • Перед заняттями та після них провітрюйте приміщення, де встановлено спортивно-ігровий комплекс.
  • Занадто збуджену дитину не допускайте до занять, оскільки вона не може сконцентру­вати увагу й контролювати свої рухи. Спочатку заспокойте її.
  • Також придбайте мале фізкультурне обладнання: м'ячі різних розмірів, обруч, палицю, скакалку. Для розвитку правильної постави можна самим виготовити торбинки з піс­ком для носіння на голові.
  • Вправи на снарядах упроваджуйте поступово: нехай спочатку дитина виконує їх під ва­шим наглядом, а після успішного опанування — самостійно.
  • Пам'ятайте, що заняття не повинні бути занадто тривалими. Вони мають піднімати на­стрій дитини, але не втомлювати.

 

Матеріали використані з «Спеціалізованого журналу медична сестра дошкільного закладу» № 7 за 2014 рік  

Категорія: