Педагогічна рада № 2

 

Тема педагогічної ради:

«Сучасні підходи та засоби становлення компетентностей дитини під час здобуття дошкільної освіти»

 

16.12.2021 року

 

Очікувані результати: спрямувати діяльність педагогічного колективу на використання дієвих підходів та різноманітних засобів  для формування ключових компетентностей

 

  1. Про стан впровадження творчого проєктування з розвитку просторових у групах № 10, № 12  - Л.А.Левицька (Наказ) 
  2. Використання ефективних засобів навчання та виховання у формуванні природничо-екологічної компетентності дошкільників​ - Дряміна Л.В. (співдоповідь) 
  3. Презентація системи роботи на об’єктах Екостежини - Шалаєва К.В.
  4. Про хід фестивалю авторських моделей природних систем. Затвердження списків педагогів, що атестуються у 2021-2022нр - Кісенко Ю.В. (Інформація)

 

Рішення педагогічної ради №2

 

  1. Вважати достатнім рівень організації та   впровадження творчого проєктування з розвитку просторових уявлень у групі №10.
  2. Вихователям-методистам Діденко К.А., Кісенко Ю.В., Сніцарьовій О.М. провести з педагогами семінар-практикум за темою: «Організація проєктної діяльності з дітьми   у закладі дошкільної освіти» -  Термін 20.01.2022      
  3. Здійснити тематичне вивчення питання «Впровадження творчого проєктування щодо  розвитку просторових уявлень з вихованцями  середньої  групи №22» - Термін з 31.01.до 04.02.2022
  4. Взяти до впровадження досвід роботи Дряміної Л.В. та спрямувати педагогічну діяльність колективу   на вирішення річного завдання щодо формування екологічної свідомості та культури дошкільників.
  5. Схвалити досвід роботи Шалаєвої К.В.«Куточок лісу вивчаємо – природу зберігаємо» та постійно впроваджувати даний досвід  під час освітньо-ігрової діяльності.
  6. Вихователям забезпечити  доцільне використання  авторських моделей екосистем   у роботі з дітьми з метою формування екологічної компетентності дошкільників.
  7. Затвердити списки педагогів, що атестуються у 2021/2022 навчальному році.
  8. Вивчити питання створення Природничого музею у закладі.