Положення про «Школу прогресивного батьківства»
ПОЛОЖЕННЯ
про «Школу прогресивного батьківства»
Розділ 1. Основні положення
- Нормативно-правові документи, що регламентують забезпечення роботи «Школи прогресивного батьківства»:
- Закон України «Про дошкільну освіту»;
- Конвенція про права дитини;
- Статут комунального закладу "Центр розвитку дитини "Гармонія".
- Приміщення для роботи з дітьми та батьками обладнане відповідно до вимог Санітарних правил облаштування та утримання дошкільних установ.
У приміщенні:
- центр розвивальних ігор;
- дидактичний стіл;
- зона рухової активності;
- куточок зображувальної діяльності;
- куточок «Книжки для малят»;
- центр художньо-мовленнєвої активності;
- куточок театралізованої діяльності з різними видами театру.
- Для роботи з батьками та дітьми залучаються найкращі спеціалісти, педагоги з високим професійним рівнем, які володіють ефективними новітньо-розвивальними технологіями і здатні до трансформації цих технологій відповідно до потреб.
Розділ 2. Мета та завдання
Мета діяльності:
- формувати у батьків відповідальне ставлення до членства в «Школі прогресивного батьківства»;
- формувати психолого-педагогічну компетентність батьків щодо виховання та навчання власних дітей;
- допомогти зрозуміти вирішальне значення ранніх та дошкільних років розвитку особистості дитини;
- заохочувати батьків відповідально ставиться до своїх дітей, створювати атмосферу доброзичливості в родині;
- сприяти формуванню батьківської любові та поваги до своїх дітей, піклуватися один одним, підтримувати добрі стосунки між членами всієї родини.
Завдання:
- налагодити плідну взаємодію педагогів та батьків на принципах гуманного ставлення до особистості дитини.
- познайомити батьків між собою, сформувати батьківські колективи;
- Проект «Школа прогресивного батьківства» - інтегрований, де чітко визначені освітні та методичні завдання.
Розділ 3. Освітні та методичні завдання
3.1. Розробити орієнтовний план роботи «Школи прогресивного
батьківства».
3.2. Сприяти цілісному розвитку дітей раннього віку.
3.3. Формувати передумови успішної адаптації дитини до
дошкільного закладу.
3.4. Виховувати психолого-педагогічну обізнаність батьків.
3.5. Зміцнювати батьківський колектив та налагодити плідну
взаємодію батьків з педагогами.
Розділ 4. Організація роботи «Школи прогресивного батьківства»
4.1 У реалізації освітніх та методичних завдань беруть участь три
групи суб’єктів:
- діти віком від 1 року і 4 місяців , які не відвідують дошкільний навчальний заклад;
- батьки;
- працівники закладу: завідувач дошкільного навчального закладу, заступник завідувача, вихователі, лікарі, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель-логопед, інструктор з фізичного виховання.
4.2. Періодичність проведення занять – два рази на місяць.
4.3. Тривалість заняття – 30 – 40 хвилин.
4.4. Кількість батьків у групі – 30 осіб.
4.5. Форми роботи в групах:
- лекції з питань розвитку та виховання дітей;
- бесіди, консультації, семінари та практикуми із батьками з проблем виховання та розвитку дитини;
- анкетування, пам’ятки з інформацією щодо виховання, розвитку та адаптації дитини;
- презентації, фото-колажі;
- ігрові заняття «Разом з батьками!»;
- конференція для батьків майбутніх вихованців КЗ ЦРД «Гармонія» на тему: «Вас вітає дитячий садок!».
4.6. Зміст роботи планується з урахуванням вікових особливостей
дітей та запитом батьків.
4.7. Обов’язковою умовою ефективності роботи з дітьми є систематичне і планомірне навчання, а також активна участь батьків.