Практичні поради для успішної діяльності музичного керівника

 

  1. «Даруй щиру усмішку!»

Прийшов на заняття  - забудь проблеми та незгоди. Тільки оптимістично налаштований педагог здатний побачити у музиці привід для радості і навчити цьому дітей. 

  1. «Будь «у  матеріалі!»

Музичний керівник, якого «тримають» ноти і тексти, встановлює контакт не з дітьми через музику, а сам з собою через текст. Привернути увагу чи захопити  малюків своїми діями, а більш того – чогось навчити – неможливо! 

  1. «Шукай нове, твори!»   

Працюючи із року в рік з одним і тим самим музичним матеріалом,  Ви позбавляєте себе «свіжості» відчуттів, а заняття перетворюються на формальну буденність, де дуже складно знайти привід для радості.

  1. «Цікаво тобі – цікаво й дітям!»

Звичайний програмний репертуар слід розбавляти цікавими новинками &‐ адже що  цікаво Вам – цікаво  й дітям.

 

Завдання  для  педагога   щодо    креативно – музичного розвитку дітей         

  1. Підтримувати  бажання слухати  музику, емоційно на неї відгукуватися, розповідати про неї.
  2. Формувати досвід музичних вражень.
  3. Розвивати музичні здібності.
  4. Розвивати мислення й творчу уяву.
  5. Спонукати дітей самостійно визначити настрій, характер музичного твору, засоби музичної виразності.
  6. Удосконалювати  вміння слухати музику, розрізняти її інтонацію, мелодію, змістове наповнення.
  7. Вчити  слухати та диференціювати тембри  інструментів.
  8. Вправляти в умінні визначити жанрову належність  музичного твору.
  9. Формувати здатність створювати музичний образ.
  10. Збагачувати уявлення  про композиційний бік музичного твору;
  11. Розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій та характер музичного образу.
  12. Підтримувати бажання дітей передавати настрій музичного твору в малюнку, театральному  дійстві, літературній творчості.

 

Музика – уява – фантазія – казка – творчість – ось доріжка, йдучи якою дитина розвиває свої духовні сили.

 В. Сухомлинський.