Практичні поради для успішної діяльності музичного керівника
- «Даруй щиру усмішку!»
Прийшов на заняття - забудь проблеми та незгоди. Тільки оптимістично налаштований педагог здатний побачити у музиці привід для радості і навчити цьому дітей.
- «Будь «у матеріалі!»
Музичний керівник, якого «тримають» ноти і тексти, встановлює контакт не з дітьми через музику, а сам з собою через текст. Привернути увагу чи захопити малюків своїми діями, а більш того – чогось навчити – неможливо!
- «Шукай нове, твори!»
Працюючи із року в рік з одним і тим самим музичним матеріалом, Ви позбавляєте себе «свіжості» відчуттів, а заняття перетворюються на формальну буденність, де дуже складно знайти привід для радості.
- «Цікаво тобі – цікаво й дітям!»
Звичайний програмний репертуар слід розбавляти цікавими новинками &‐ адже що цікаво Вам – цікаво й дітям.
Завдання для педагога щодо креативно – музичного розвитку дітей
- Підтримувати бажання слухати музику, емоційно на неї відгукуватися, розповідати про неї.
- Формувати досвід музичних вражень.
- Розвивати музичні здібності.
- Розвивати мислення й творчу уяву.
- Спонукати дітей самостійно визначити настрій, характер музичного твору, засоби музичної виразності.
- Удосконалювати вміння слухати музику, розрізняти її інтонацію, мелодію, змістове наповнення.
- Вчити слухати та диференціювати тембри інструментів.
- Вправляти в умінні визначити жанрову належність музичного твору.
- Формувати здатність створювати музичний образ.
- Збагачувати уявлення про композиційний бік музичного твору;
- Розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій та характер музичного образу.
- Підтримувати бажання дітей передавати настрій музичного твору в малюнку, театральному дійстві, літературній творчості.
Музика – уява – фантазія – казка – творчість – ось доріжка, йдучи якою дитина розвиває свої духовні сили.
В. Сухомлинський.