Тема навчально-виховної зайнятості в середніх групах з 1 по 5 квітня 2013 рік «Ми дочекалися весни»

 

Понеділок                   Тема дня «Куди біжать струмочки?»

Вівторок                     Тема дня  «Весняні прикмети» 

Середа                       Тема дня  «Ой у гаї, у гайочку пташечка співає»        

Четвер                        Тема дня «Наша щедра грядочка»

П’ятниця                      Узагальнюючий день

 

 Програмові завдання

Формувати  уявлення про правильну поведінку людини в природному середовищі.

         Учити  дітей емоційно сприймати весняне пробудження довколишньої природи, захоплюватися теплим сонечком, першою травичкою тощо.

         Збагачувати  знання дітей про прикмети та яскраві ознаки весняної пори року, учити  бачити відповідні зміни в погодних явищах і картинах найближчого природного довкілля. Вправляти у встановленні послідовності подій, пов’язувати їх з режимом у дитячому садку. Закріпити лічбу та знання цифр у межах десяти.

Сприяти  розвитку розповідного мовлення, учити малюків словесно характеризувати стан погоди, повітря, ґрунт, послідовно розказувати про зміни, що відбуваються в природі навесні. Учити складати розповідь за серією картин на весняну тематику, поповнювати лексичний запас відповідно теми.

         Знайомити  малят із програмовими віршиками, учити порівнювати картини, зображені в поетичному творі, з власними спостереженнями під час прогулянки. Активізувати застосування різних прийомів ліплення та аплікації для створення образів рослин, тварин. Учити дітей виконувати багатопланові композиції  на всьому аркуші паперу, познайомити з лінією горизонту.

Розвивати вміння дошкільнят бути спостережливими, уважними, висловлювати міркування, робити гіпотези за спостереженнями в природі, розвивати уяву.