Тема навчально-виховної зайнятості в середніх групах з 10 – 14 грудня 2012 року «Дивовижний світ мистецтва»
Понеділок Тема дня «Види мистецтва»
Вівторок Тема дня «Книжка - твій друг»
Середа Тема дня «Музика – чарівний скарб»
Четвер Тема дня «Мистецтво бачити й створювати красу»
П’ятниця Узагальнюючий день
Програмові завдання. Учити дітей ставитися до творів мистецтва та їх авторів з повагою, розуміти, що творчість вимагає певних зусиль. Розвивати вміння емоційно сприймати та цінувати різні витвори мистецтва, пробуджувати пізнавальний інтерес до них.
Формувати елементарне уявлення вихованців про світ мистецтва, відмінності різних видів мистецтва між собою. Знайомити малюків з професіями людей, які мають відношення до мистецької діяльності.
Вчити лічити в межах шести, оперувати цифрами; розуміти, що кількість не залежить від відстані, встановлювати рівності та нерівності між групами предметів. Закріплювати вміння дітей орієнтуватися в просторі, порівнювати предмети за величиною, викладати ряд величин.
Доповнювати словник дітей назвами основних видів мистецтва (образотворче, музичне, літературне, театральне), учити дітей орієнтуватися у відповідній лексиці, висловлювати оцінні судження, формулювати речення-запитання, узгоджувати слова в реченні в роді, числі та відмінку.
Формувати в малюків вміння виділяти в предметному довкіллі красиве, помічати своєрідність окремих видів мистецтва, уміння насолоджуватися картиною, віршем, музикою тощо. Поєднувати практичну зображувальну діяльність з уточненням і поглибленням теоретичних знань.
Розвивати у дітей здатність до виявлення творчості у застосуванні образу іграшки в предметно-ігровому середовищі та імпровізації образів.