Тема навчально-виховної зайнятості в старших групах з 8 по 12 квітня 2013 рік «Посієш вчинок – виростеш звичку»

 

 

Понеділок                   Тема дня «Я поважаю себе та інших»

Вівторок                     Тема дня  «Я і ти – вірні друзі» 

Середа                       Тема дня  «Сумління - мій найкращий порадник»        

Четвер                       Тема дня «Доброта – велика сила»

П’ятниця                      Узагальнюючий день

 

Програмові завдання

   Збагачувати уявлення дітей про значення добрих взаємин у житті. Вчити аналізувати себе, хороше та погане в думках, справах та вчинках. Учити розуміти емоції людини та відповідно реагувати на них. Поглиблювати уявлення про свої можливості, досягнення, розвивати почуття власної гідності. Виховувати прагнення творити добро.

    Підтримувати в групі веселу, доброзичливу атмосферу. Викликати радість і задоволення від спільної праці і результатів роботи.

    Вчити дітей пізнавати власний внутрішній світ, розуміти особливості та причини свого емоційного стану. Спонукати до самостійного пошуку шляхів вирішення завдання. Розвивати зорову увагу та спостережливість. Вчити розв’язувати елементарні математичні задачі. Встановлювати відношення між множинами використовуючи знаки, удосконалювати вміння рахувати.

    Створювати ситуацію для активного полілогу між дітьми, відповідати на запитання педагога на основі спостережень найближчого оточення, вживати слова-антоніми,  ступені порівняння прикметників, покращувати інтонаційну, виразність мовлення та навички пояснювального мовлення. Передавати свої враження, почуття в іграх драматизація, охоче розповідати вірші, прислів’я.

    Закріпити знання про склад як частину слова, продовжувати вправляти у розподілі слова на склади. Продовжувати вчити проводити звуковий аналіз слів, користуючись відповідними фішками.

    Продовжувати розвивати інтерес до предметного середовища, здатність помічати в кожній дитині позитивний образ «Я», бажання домагатися високих стандартів у різних видах діяльності, вміння відтворювати свої фантазії у пластичних матеріалах, користуючись засвоєними прийомами  та нетрадиційними техніками ліплення (процарапування).

    Учити дітей вдаватися до асоціацій, робити припущення, обґрунтовувати свою думку. Сприяти розвитку дитячої фантазії й уяви, заохочувати здатність малюків  перевтілюватися в заданий образ. Створювати умови для експериментування із різними художніми  матеріалами та інструментами.