Тема навчально-виховної зайнятості в молодших групах з 1 по 5 квітня 2013 рік «Зустрічаймо весну красну»

 

Понеділок                   Тема дня «Прикмети весни»

Вівторок                      Тема дня  «Весну працею стрічаймо» 

Середа                         Тема дня  «Перші квіти розцвіли»        

Четвер                         Тема дня «Вітаємо перелітних птахів»

П’ятниця                        Узагальнюючий день

 

Програмові завдання

Викликати  в дітей позитивний емоційний відгук (радість, захоплення) на зміни в довкіллі, що відбуваються навесні.

Сприяти   знайомству дітей із рослинним та тваринним  світом рідного краю, дати поняття про весняні первоцвіти, їх вигляд, особливості, місце зростання тощо.

Продовжувати учити дітей лічити предмети в межах п’яти,  орієнтуватися в просторі відносно себе, знаходити місце розташування предметів. Формувати вміння розрізняти круг, квадрат, коло, трикутник, знаходити між ними схожість та відмінність.

Поповнювати  активний словниковий запас дієсловами та прикметниками.  Вправляти  дітей у побудові поширених речень із протиставленням.  Учити  розповідати про особливості стану природи навесні, використовуючи сюжетні малюнки.

Розвивати  вміння реагувати на яскраві ознаки весни, передавати в іграх враження від природного довкілля. Продовжити  знайомити малят із програмовими тематичними віршами, підтримувати цікавість до їх образного змісту. Викликати у дітей інтерес до співтворчості з вихователем та іншими дітьми при створенні колективних композицій.

Заохочувати  виявлення допитливості та підвищеного інтересу до весняних змін у довкіллі, прагнення за допомогою дорослого дослідити їх.