Тема навчально-виховної зайнятості в старших групах з 25 лютого – 1 березня 2013 року «Ти живеш серед людей»

Понеділок                             Тема дня     «Завітайте, друзі, в гості»

Вівторок                               Тема дня      «У своїй родині – найліпше дитині»

Середа                                  Тема дня     «Будьмо обережними»

Четвер                                  Тема дня      «Про самостійність та обачність»

П’ятниця                                 Узагальнюючий день

 

Програмові завдання

 

Формувати дбайливе, свідоме ставлення до власної безпеки та безпеки інших людей, виховувати вміння самостійно приймати рішення.

Виховувати приязне ставлення до людей, інтерес до людських взаємин, прагнення бути людяним, справедливим. Уточнити поняття дітей про безпечну поведінку в суспільстві, розвивати спостережливість та увагу.

Познайомити вихованців з деякими правилами етикету, формувати комунікативні навички, свідоме ставлення до особливостей відносин із ровесниками. Збагачувати уявлення малят про значення та роль сім'ї, сенс родинних взаємин, права та обов'язки різних членів родини.

Збагачувати уявлення малюків про людські взаємини, учити класифікувати оточуючих, порівнювати їх між собою за різними ознаками, сприяти розвитку пам'яті, вміння міркувати та приймати рішення залежно від ситуації.

Продовжувати вчити дітей вимірювати умовною міркою, будувати серіаційний ряд у порядку зменшення, порівнювати суміжні числа. Покращувати навички логічного мислення, здатність доводити правильність власного міркування.

Закріпити вміння описувати зовнішність та вдачу членів своєї родини, називати їх ім'я та по батькові, розповідати про стать і вік, збагачувати словниковий запас прикметниками та дієсловами.

Учити дітей оперувати словами, що означають людей різної соціальної спорідненості та їх якості, ознаки тощо, використовувати пряме і непряме мовлення, покращувати граматичну правильність, інтонаційну виразність і чіткість мовлення. Продовжувати вчити визначати кількість складів у слові, добирати схеми до заданих речень,  виконувати звуковий аналіз.

Учити вихованців сприймати зовнішню та внутрішню красу рідних людей, передавати свої враження про них у словесній творчості. Викликати у дітей інтерес до створення подарунків близьким своїми руками. Підвести до розуміння зв’язку форми і декору на порівнянні різних орнаментальних мотивів. Ознайомити з етикетом поздоровлень.

Учити малят помічати настрій, особливості зовнішності, поведінки оточуючих людей, робити умовиводи та узагальнення з приводу цього, співвідносити власний стиль поведінки з імовірною реакцією інших.