Аналіз роботи соціального педагога за березень-травень 2014 р
Соціальним педагогом Кісенко Юлією Володимирівною перевірена паспортизація груп КЗ ЦРД «Гармонія», з’ясовано статус незахищених сімей. Багатодітним, малозабезпеченим та потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС, а також дітям, які знаходяться під опікою оформлено пільги по оплаті за харчування, надавалися індивідуальні консультації.
З метою удосконалення системи організації роботи соціального педагога, надання психолого-педагогічної допомоги педагогічним працівникам КЗ ЦРД «Гармонія» соціальним педагогом проводилися індивідуальні та групові консультації для вихователів за темами:
- «Насильство як соціальна проблема»
- «Як уникнути конфлікту з батьками?»
- «Сім’я-це божий дар»
Протягом квітня соціальним педагогом відвідані батьківські збори в групах №7,11,17,21. Батькам та вихователям надана консультація на тему: «Соціальна адаптація дітей у дитячому садку».
У травні 2014 року проведено практикум для батьків з паперопластики у «Клубі за інтересами» з метою об’єднання та згуртування батьків.
Було обстежено матеріально-побутові умови проживання і виховання сім’ї, яка потребувала особливої уваги з боку соціально-психологічної служби. Оформлено відповідний акт, з матір’ю проведена бесіда.
У березні-квітні 2014 року соціальний педагог прийняла активну участь в організації та проведенні конференції для батьків майбутніх вихованців за темою: «На вас чекає дитячий садок», у підготовці та проведенні традиційного конкурсу «Сім’я року - 2014».
Прийняла участь у Тижні психології та соціальної роботи. Соціальним педагогом проведені такі заходи:
- виставка малюнків: «Ми - щаслива родина»;
- міні-занятя: «Всі ми різні, але такі однакові»;
- батьківські збори: «Дитячий садок – добре чи погано? »;
- консультування на тему: «Спілкування з дітьми - це задоволення»;
- підготовка пам’яток для батьків: «Права дітей та обов’язки батьків», «Залучення батьків до співпраці»;
- тестування батьків: «Чи готова ваша дитина до школи? ».
Протягом цього періоду соціальним педагогом проводилися профілактичні заняття з дітьми, які мають відхилення в поведінці. Здійснювалися індивідуальні заняття з дітьми, які потребують педагогічної уваги. Методи роботи з цими дітьми добиралися відповідно до специфіки сімейного виховання, особливостей світосприймання дошкільників.