Сьогодні, завтра і щодня

 

Модель організації  життєдіяльності дітей у «Гармонії» - СЕРЕДОВИЩНА (ситуаційна)

Це особлива організація розвивального середовища, в якому діти знаходять  собі справу до душі, де педагог індивідуально чи з  невеличкими підгрупами дітей об’єднуються для виконання певного задуму. Час від часу вихователь збирає всіх дітей, пропонуючи їм колективну справу чи заняття.

Така  модель має  найбільші потенційні можливості  для створення умов   формування базових якостей особистості дитини, зокрема активної, відповідальної, суб’єктної позиції, забезпечення її успішної соціалізації в дитячому середовищі на основі взаємодії у процесі розв’язання різноманітних  життєвих завдань.

Протягом дня педагоги забезпечують  дитині  розвивально-творчу зайнятість.

 

РОЗВИВАЛЬНО-ТВОРЧА ЗАЙНЯТІСТЬ :

  1. Розвивально-творчі години (дошкільні групи)
  2. Інтегрована ігрова діяльність у групах раннього віку
  3. Фіксація особистих досягнень кожної дитини
  4. Заняття у гуртках різноманітного спрямування
  5. Самостійна ігрова та творча діяльність дитини

 

СТРУКТУРА РОЗВИВАЛЬНО-ТВОРЧОЇ  ГОДИНИ

1.  РАНКОВЕ КОЛО СПІЛКУВАННЯ

(привітання, компліменти, робота за запитами дітей, уведення в тему дня)

вихователь середньої групи №15  Андреєва Світлана Ульянівна

 

Веселий клоун – музичний керівник Собченко Ольга Сергіївна 

запрошує  дітей  середньої групи №5 до цікавої подорожі

 

2. ПОЛІЛОГ – частина ранкового кола спілкування.

Безпосередня робота вихователя щодо формування, узагальнення, аналізу знань дітей за темою дня. Проводиться у ігровій формі, з використанням моментів театралізації – проводить вихователь старшої групи №2  Гречух Лариса Семенівна

 

 

вихователь двомовної середньої групи №5 (українська, англійська)

Іваніщева Оксана Сергіївна

 

3. ВВЕДЕННЯ В ТЕМУ ДНЯ :

  • Використання сюрпризного моменту
  • Створення ігрових ситуацій
  • “Крісло автора”, де дитина може поділитися тією інформацією, яку знайшла разом з батьками до даної теми
  • Ігри-асоціації
  • Створення проблемних ситуацій
  • Постановка  проблеми з ініціативи вихователя або за запитами дітей, ознайомлення дітей зі змістом роботи у розвивальних центрах, індивідуальний вибір дітьми виду діяльності

4.ПРОДУКТИВНА АБО ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ  ДІТЕЙ

(робота у розвивальних центрах)