Тема навчально-виховної зайнятості в молодших групах з 10 – 14 грудня 2012 року «Гарні в нас іграшки»
Понеділок Тема дня «Іграшкові звірята»
Вівторок Тема дня «Щоб були ми спритними»
Середа Тема дня «Народні іграшки чудові»
Четвер Тема дня «З іграшками дружимо»
П’ятниця Узагальнюючий день.
Програмові завдання. Виховувати в малят дбайливе ставлення до іграшок, формувати доброзичливе ставлення одне до одного.
Закріплювати вміння дітей використовувати іграшки за призначенням, класифікувати за заданою ознакою. Уточнити знання дошкільнят про основні види іграшок, розвивати увагу й логічне мислення.
Закріпити поняття про частини доби, навички лічби, встановлювати рівності та нерівності між групами предметів, оперуючи словами «стільки - скільки», «порівну».
Учити дітей описувати улюблену іграшку за зразком, поданим вихователем. Збагачувати словниковий запас різними частинами мови, вправляти малят в утворенні зменшувально-пестливих слів.
Формувати вміння помічати та виділяти в предметному довкіллі, зокрема іграшках, усе красиве, естетично оформлене, вчити насолоджуватися гарною музикою, виразним танцем. Розвивати вміння дітей відображати свої уявлення й враження про іграшки різноманітними засобами зображувальної діяльності.
Підтримувати радість та задоволення під час колективних та індивідуальних ігор, музичних ігрових вправ, учити розуміти цінність іграшок.
Сприяти розвитку музично-рухової творчості, продовжувати навчати вихованців розмірковувати, фантазувати, робити гіпотези, припущення тощо.