Тема навчально-виховної зайнятості в молодших групах з 11 лютого – 15 лютого 2013 року «Гратись радісно усім»
Понеділок Тема дня «Ігри наших прабабусь»
Вівторок Тема дня «Граємося дружно»
Середа Тема дня «Веселі перетворення»
Четвер Тема дня «Здрастуй, казко!»
П’ятниця Узагальнюючий день
Програмові завдання.
Збагачувати знання дітей про різноманітний світ гри; формувати вміння порівнювати іграшки з геометричними фігурами, лічити предмети в межах чотирьох; розвивати логічне мислення.
Формувати вміння малят коментувати свої ігрові дії, розповідати про сюжет і правила гри; вербалізувати різні ігрові ролі; розвивати зв’язне мовлення під час розглядання родинних альбомів, ілюстрацій. Вправляти малят у побудові та коригуванні складних речень, розігруванні діалогів; удосконалювати розповідне й пояснювальне мовлення, уміння викладати свою думку.
Навчати малюків пригадувати знайомі літературно-художні твори; виховувати прихильне ставлення до завдань естетичного характеру. Розвивати творчі вміння під час виконання малюнка, гри-імпровізації.
Виховувати свідоме ставлення до народних традицій, культури, обрядів; продовжувати формувати вміння малят об'єднуватися на основі спільного ігрового задуму.
Формувати вміння виражати найпростіші форми емоційного стану під час гри, заохочувати фантазію та артистизм.