Тема навчально-виховної зайнятості в молодших групах з 28 січня – 1 лютого 2013 року «Дивовижний світ мистецтва»

Понеділок                            Тема дня «Музика і ми»

Вівторок                               Тема дня  «Друзі художника»

Середа                                 Тема дня  «Усі книжечки гарні»       

Четвер                                  Тема дня «Працьовиті руки роблять діло»

П’ятниця                              Узагальнюючий день.

Програмові завдання.

  Дати елементарне поняття про музичне та декоративно-ужиткове мистецтво, жанри музики, розвивати початкові навички аналізу художніх творів. Прищеплювати інтерес до фольклорних та літературних творів, навчати розрізняти їх за жанрами, виразно розповідати невеличкі, віршики, потішки, загадки.

Продовжувати знайомити малят із програмовими тематичними оповіданнями, підсилювати зміст художніх творів засобами музики та образотворчого мистецтва Формувати вміння визначати емоційний настрій літературних героїв, співпереживати їм. Навчати дітей з допомогою педагога складати колективні розповіді,  розвивати розповідне та пояснювальне мовлення; вправляти у словотворенні, складанні поширених речень. Навчати правильно вживати слова в різних відмінках, удосконалювати дикцію, збагачувати словник.

Закріпити знання малят про кольори, форму предметів; удосконалювати навички орієнтуватись в просторі (уживаючи слова «за», «на», «під», «над», «далі», «ближче»).

Учити дітей помічати прекрасне навкруги, порівнювати побачене з картинами художників, виділяти найголовніше,   цікавитися творами декоративно-ужиткового мистецтва, формувати естетичне ставлення до них. Підтримувати   бажання виконувати завдання естетичного характеру,  навчати  дітей малювати візерунки із ліній різної конфігурації (прямі, хвилясті) та рослинних елементів.

Розвивати здатність малят вирізняти самобутність та неповторність рукотворних виробів, уміння фантазувати, імпровізувати запропонований образ.

Заохочувати виявлення творчості під час рухової гри-імпровізації, під час виконання малюнка.