Тема навчально-виховної зайнятості в молодших групах з 8 по 12 квітня 2013 рік «Маленькі пізнайки»

   

Понеділок                   Тема дня «Що дарують нам дерева?»

Вівторок                     Тема дня  «Що виготовляють із металу» 

Середа                       Тема дня  «Краса глиняних виробів»        

Четвер                        Тема дня «Звідки береться тканина?»

П’ятниця                      Узагальнюючий день

 

 Програмові завдання

    Виховувати  дбайливе ставлення до рукотворних виробів.  Довести  до свідомості дітей, що вироби - результат копіткої людської праці.

    Розвивати пізнавальний інтерес до дерев’яних рукотворних виробів. 

    Познайомити  малят із природним матеріалом - глиною, дати поняття про властивості глини та спосіб використання її для виробництва посуду, іграшок.

    Закріпити  знання дітей про побутові речі, які виготовляють із металу, формувати вміння порівнювати їх.              

    Продовжувати знайомити дітей з властивостями тканини, дати  поняття про її користь. Розширювати поняття про походженню деяких видів тканин.

    Учити  дітей визначати в найближчому предметному оточенні речі за спільною ознакою. Сприяти  подальшому розвитку пізнавального інтересу до предметного довкілля. Розвивати вміння порівнювати предмети за висотою, шириною,  довжиною.

    Збагачувати  словниковий запас, вправляти у побудові порівняльних речень, активізувати вживання прикметників. Удосконалювати  вміння узгоджувати прикметники з родом відповідних іменників.  Сприяти  розвитку діалогічного, розповідного, описового мовлення. Удосконалювати  артикуляцію. Вправляти  дітей у зміні слова з чергуванням приголосних.

    Підтримувати цікавість до виконання образотворчих завдань естетичного характеру.

     Формувати   навички ліплення в процесі виконання образотворчих завдань із пластиліном – передавати пропорції й взаємне розміщення частин, правильно з’єднуючи й акуратно скріплюючи деталі.

     Розвивати у дітей сприйняття орнаменту, формувати вміння передавати характерні елементи орнаменту на готових формах.

    Сприяти  розвитку творчої уяви та фантазії. Учити  дітей відчувати задоволення від власної творчості, імітувати різні трудові та ігрові дії за допомогою жестів та рухів.