Тема навчально-виховної зайнятості в середніх групах з 28 січня – 1 лютого 2013 року «Вдягаймося тепліше»
Понеділок Тема дня «Яким буває одяг?»
Вівторок Тема дня «А що взути малюкам?»
Середа Тема дня «Головні убори»
Четвер Тема дня «Про вбрання та акуратність»
П’ятниця Узагальнюючий день.
Програмові завдання.
Закріпити знання малят про основні види вбрання, способи догляду за ним. Формувати поняття про те, що одяг, взуття, головні убори виготовлені руками людини-виробника, до цих речей слід ставитися бережливо, користуватися ними акуратно. Розвивати здатність логічно міркувати; учити співвідносити цифри із зображенням кількості, закріплювати знання про геометричні фігури й форму предметів.
Покращувати навички розповідного мовлення, формувати вміння називати трудові дії, що відповідають дбайливому ставленню до предметів вбрання; словесно формулювати мету своєї діяльності, відповідати на запитання за прослуханим текстом; вправляти у вживанні складнопідрядних речень із сполучниками коли, щоб, якщо. Підтримувати бажання дітей намагатися бути у спілкуванні приємними, емоційно чутливими, співпереживати персонажам літературних творів.
Учити із задоволенням « занурюватися » у світ мистецтва, створювати свої художні образи під час оздоблення предметів одягу та взуття, помічати у вбранні красиве, оригінально оздоблене.
Формувати естетичне ставлення до предметного світу; вирізняти самобутність, оригінальність рукотворного виробу, виявляти елементи дизайнерської фантазії.