Тема навчально-виховної зайнятості в старших групах з 1 по 5 квітня 2013 рік «Вітаємо радо красуню весну»
Понеділок Тема дня «Весняні зміни в природі»
Вівторок Тема дня «Все живе весні радіє»
Середа Тема дня «Дивовижний первоцвіт»
Четвер Тема дня «Усе убралося в зелені шати»
П’ятниця Узагальнюючий день
Програмові завдання
Формувати в дітей основи екологічно-доцільної поведінки, учити вихованців розуміти необхідність бережливого ставлення до природного довкілля, викликати захоплення від спілкування з природою.
Учити малюків помічати сезонні зміни в природі, розуміти їх причини та наслідки; жваво реагувати на видимі зміни в рослинному та тваринному світі найближчого довкілля.
Розвивати уміння називати, характеризувати та видозмінювати геометричні фігури, навички орієнтації у часі, просторі, покращувати пам'ять. Закріпити знання про весняні місяці.
Продовжувати вчити малят послідовно розповідати про погодні зміни навесні, використовувати лексику на позначення їх ознак. Вправляти у побудові поширених речень зі спорідненими словами, умінні підбирати схеми до них.
Розвивати навички переказу. Формувати вміння будувати опис-розповідь квіткової рослини; використовувати у мовленні різні типи речень сприяти розвитку чіткості та інтонаційної виразності мовлення. Вчити дітей виділяти наголошений склад.
Розвивати здатність бачити в природному довкіллі прекрасне, чарівне, дивовижне. Продовжити знайомити дітей з програмовими літературними творами, викликати емоційний відгук на їх зміст; підтримувати цікавість до завдань естетичного характеру.
Виховувати у дітей любов до природи, виявляти схильність до аналізу явищ і їх причин, взаємозв'язків у природному середовищі.