Варіанти сюрпризних моментів для використання під час організованих форм діяльності з дошкільниками
Опубліковано 29 Січень, 2014 - 16:34 користувачем editor
- Вихователь прив’язує Незнайку на повітряних кульках з боку вулиці до фрамуги або вікна , а нитку протягує до кімнати. Непомітно підтягує нитку , тоді Незнайка залітає до кімнати.
- До проведення заняття вихователь під стіл ховає іграшку-кошеня. На занятті звертає увагу дітей, що хтось нявкає і смикає його за ногу. Дістає кошеня, запитуючи, що вона робить під столом. Кошеня повідомляє, що хотіло пограти і зламало… Вихователь заспокоює кошеня і пропонує дітям зробити…
- У групі з’являється Чарівна книга, до якої вихователь звертається під час конфліктів, проблемних ситуацій.
- У гості до дітей прилітає Карлсон, який не знає ввічливих слів, через що дорослі не завжди дозволяють йому товаришувати з дітьми. Діти навчають Карлсона ввічливості, а потім із ним «мандрують» по дахах.
- До групи приходить із лісу Ведмежатко, яке розповідає, що на їхній ліс напала бабуся Лінь. Від цього рослини припинили зростати, тварини не годують своїх малюків, усі дерева обплела павутина, ліс нібито вимер. Ведмежатко просить дітей своїми добрими вчинками допомогти мешканцям лісу звільнитися від бабусі Ліні. Наприкінці дня сорока приносить із лісу лист із подякою від лісових мешканців, де бабуся Лінь розтанула, ліс ожив.
- У гості до дітей прилітає метелик, щоб вирушити з ними до світу комах, квітів, казок тощо.
- До дітей приходить Мийдодир із рушником на голові, на плечах, у руках тримає тазок, у кишенях – мило, зубну щітку тощо. Діти закріпляють знання про гігієну.
- У групі «виростає» незвичайна квітка – квітка-семіквітка, на зворотній стороні пелюсток написані завдання для дітей.
- Присутність у групі незвичайних банок із водою. Дві банки закриті кришками, зворотна сторона яких зафарбована гуашевими фарбами червоного та синього кольору. Якщо банки струсити, то вода ще більше зафарбується.
- У групі з’являється лісова фея, яку не можна побачити, але вона залишає сліди (листок, гілку, квітку) і спостерігає, як діти ставляться до рослин.
- Заноситься чарівний сундучок, до кришки якого прикріплений дзвіночок, який дзвенить, коли сундучок відкривається
- У групі «виростають» чарівне дерево або два рожевих кущі, на яких від добрих справ дітей «розквітають» рожеві квіти, а від поганих-чорні.
- Із лісу приходить гном і приносить чарівний зонт із різнокольоровою шляпою з паперу. Колір шляпи змінюється, реагуючи на справи або відповіді дітей
- Заходять персонажі – Ох і Ах, які мають протилежні характери, - говорять про здоров’я та здоровий спосіб життя.
- У групі з’являється «маленька квіточка», в середині якої живе маленька дівчинка. Квітка боїться шуму, «розквітає» від добрих справ.
- На віконному склі групи друкованими літерами з боку вулиці пишуться зашифровані слова.
- Педагог заносить на заняття дві маски – одна з великим обличчям, друга – з сумним. Маски «реагують» на поведінку дітей.
- Приходить звуковий лист різного змісту, записаний на плівку.
- З’являється Буратіно, який скрізь суне свого довгого носа, за це його постійно сварять. Необхідно навчити Буратіно культурно поводитися.
- У групі присутнє добре Домовеня, яке мирить дітей, оцінюючи їхні вчинки.
Матеріали використані із «Настільної книги вихователя ДНЗ» /Уклад. Л.А.Швайка-Х.:Вид.група «Основа», 2009р.
Категорія: